saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

külotlu çorap fetişi

Erkekler hakkında merak ettiğim psikolojik takıntı konulardan biri külotluçorap fetişizmi. Bu konuda yazılar yazmak istiyorum. Uç noktalara bastığımın farkındayım.

Ancak elimde yeterli bilgi yok.  Biz kızların bacaklarımıza üşümemek için geçirdiğimiz külotlu çorap erkekleri tatmin edebilen takıntı olması enteresan geliyor. Eski sevgilimde böyle bir takıntı vardı ama bana belli etmiyordu. Göz ucu ile bacaklara bakarak bu nasıl bir duygu, sebebini,alınan haz nedir. Bir erkek kadınlar varken neden çorapları takıntı yapar. ?  mantıklı cevaplardan sonra konuyu genişletmek istiyorum.fetişizm hakkında başka başlıkta konu açmak istiyorum.

Ben şahsen erkeklerin kadın bacaklarına baktığını algılayabiliyorum. Bunu estetik olarak düşünüyorum.

Birkaç yıl önce üniverstede bir kız  arkadaşım bana Türkiye avrupa rusya çin ve japonyada en büyük erkek fetişi siyah külotluçoraptır demişti.  Bunu ilk defa duydum açıkçası. Bu ne kadar gerçekçi  olabilir bunu okuyucu belirleyecek , sapıkça cevapları beğenmediğim, direk sileceğim. Mantık çerçevesinde bilgi paylaşımı yapılmasını umuyorum.

Bacakla cinsellik arasında nasıl bir bağlantı bu, bunu anlamak istiyorum.

July 6, 2012 - Posted by | ERKEKLER HAKKINDA | , , , , , ,

74 Comments »

  1. erkek olarak belkdie kadın giysilerinin kıskançlığı diyebilirim,nedenini bende bilmiyorum sebebini. evet siyah külotlu çorap bayanlara ilgi duyuyorum,Kendi fetişini bilmeyen erkek çok birçok Hoşuna gider ama bu tutkusunu bir türlü takıntı oluğunu anlayamaz, çorap fetişi yaygındır ama sapıklık değil sadece hoşuma gidiyor bakmak sanırım normal

    Comment by timurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- | July 6, 2012 | Reply

  2. Eski sevgilinde öyle bir takıntı olmadığına inan. o giydiğin çoraplara bakarken fantaziye çoktan dalmıştır. ve bundan haz maz alınmaz dedim ya sadece fantazi işte ister kabul et ister kabul etme.

    Comment by İzlenim | July 7, 2012 | Reply

  3. sıradan biriyim,özelllikle siyah külotlu çorap giymiş kadınlar ilgimi çekiyor,kadınların pantolon giymesi hoş değil benece ,etek en kadınsı elbise fikrime göre. külotlu çorap ise nendenini bilmediğim bir tutku. ama sadece bakmak hoşuma gidiyor,sapık değilim.vede evli olsam bile kadınların çorap giymesi hoşuma gidiyor.bunu eşime hiç söylemedim. internetteki fotolara bakmayı seviyorum ama devamlı değil aklıma gelirse.. Kızlar genellikle bayramlarda düğünlerde çok giyiyor. bence kadınsı oluyor,siyah çorap giymiş kadınların gözde.gıdıklayıcı etkisi var. sapıklık değil bendeki ama hoş geliyor göze ne biliym.açıklayamıyorum bunu. benim gibi düşünen çok erkek olduğunu ama bunu yazamadığını düşünüyorum. yazıya katkı olmak maksadıyla yazdım. eğer rahatsız ediciyse siliniz.lafım ortaya saygılarımla

    Comment by br erkek sade | July 9, 2012 | Reply

  4. Harry harlow’un maymunlar için yaptığı tel ve havlu anne deneyi sorunuza cevap olabilir. Birincisi çoraba dokunulduğunda hissedilen yumuşaklık. İkincisi bacaklardaki pürüzsüz görüntüsü. Üçüncüsü çocukluğunu kalabalık içerisinde geçiren kişilerin emekleme döneminde yoğun olarak gördüğü ayak dolayısıyla çoraplar. yumuşak bir nesneye dokunmadan uyuyamayan bebekleri düşünebilirsiniz. dördüncüsü kadın hakimiyetinden haz alan erkeklerin ayak tutkusu.Çorabın yumuşaklığıylada birleşince şefkat ve sertliğin aynı anda verdiği haz. Beşincisi külotlu çorabın kadınları sıcak tuttuğuna fazla katılmadığım düşüncesiyle kadınların da çorabı sex objesi olarak kullanmaları. Kalın yünlü çoraplar dururken buz gibi havada niye incesini giyerlerki? Altıncısı çorap yerine bacak spreyi kullanan bir bayanın bacakları çoraplı bacaklar kadar tahrik edici olamaz. böyle olmasaydı şayet tüm fetişistler plajlarda kamp kurardı. Eski sevgilinizede dikkat ettiyseniz plajda kimsenin bacağına bakmamıştır.

    Comment by hayal | August 24, 2012 | Reply

  5. Ben bir erkek olarak gerçekten cok hosuma gidiyor.Elbise yada etek giyen bayan gördüğümde direk bacaklarına bakıp çorap var mı yok mu diye keserim.Kùlotlu çoraplı bacak gördüğüm an bitiyorum.İnan en çirkin hatun bile giyse o hatun benim için en seksi hatun oluyor.Favorimde ten rengi ve siyah renk..Fantazilerimde var tabiki çıkartmadan sevismek gibi..Kim ne derse desin ben kadında ten rengi külotlu çorap gôrür gôrmez bitiyorum.Bunu giyen benim için dünyanın en güzel kadını oluyor :)

    Comment by külotlucorapsever | September 27, 2012 | Reply

    • yorum ve cesaretiniz için teşekkür ederim

      Comment by saklidunya | September 27, 2012 | Reply

      • Ne demek efendim asıl ben teşekkür ederim böyle bir sayfa ve başlık açtığınız için..Gerçekten külotlu çorap giyen bayan cok hoşuma gidiyor sıradan giysi giymiş bir bayandan cok ama cok farklı ve güzel görünüyor gözlerime fetişistim :)

        Comment by külotlucorapsever | September 28, 2012

      • Peki hanımefendi bir bayan olarak siz giyiyormusunuz ?Giymeyi seviyormusunuz?Çoğu bayana saçma gelir giymeyi sevmez sizin için merak ettim :)Bu arada kimse yanlış anlamasın beni ben sapık değilim fetişistim..

        Comment by külotlucorapsever | September 28, 2012

      • ben giyerim elbiseme yakıştırdığım zaman uyum olsun diye, kadın elbette kadınsı bir elbiseyi giyecek bundan normal birşey olamaz

        Comment by saklidunya | September 30, 2012

  6. Bu fetişin bence 2 sebebi var. Yani 2 dönemde ortaya çıkıyor. Birisi fallik dönem diğeri de ergenlik. Bu dönemlerde bireyin başına gelen herhangi bir olay buna etkin olmuş olabilir. Eve gelen birisi, evdeki bireylerden birisinin o eşyayı kullanması, ilk cinsel deneyim yaşadığı bireyin çorap giyiyor olması vs. ama bence en önemlisi Oedipus Kompleksi… Nedir bu kompleks? Fallik dönem süresince ve belki biraz da ilerleyen dönemlerde erkek çocuğun anneye olan ilgisi ( aynısı Elektra Kompleksi adı altında kız çocuğun babaya olan ilgisi şeklinde var.) Eğer anne bu objeyi kullanıyorsa çocukta yer etmiş olabilir.
    Ben de bir külotlu çorap fetişistiyim. Benim olayım oedipus a yakın. Halamla alakalı… Okuyanlar sapık mısın oğlum diyebilir ama o zamanlar 3-4 yaşındaydım olmam mümkün değil yani. Şu anda da halama karşı en ufak bir art niyetim yok ama bana bence çok güzel ve hoş bir miras bıraktı. Ben o yaşlardayken halam sekreterdi ve hep siyah ince külotlu çorap giyerdi. İşten geldiğinde de benimle oynardı. Bu oyunlar beni bacağının arasına alması ve bana sürtmesiydi. Demek ki onun da hoşuna gidiyordu bu sayede külotlu çorap fetişistiyim. O yaştaki bir çocuğun pek bir şey hatırlaması mümkün değildir ki ben de hatırlamıyorum sadece hayatımda yer eden bu olayı hatırlıyorum…
    Külotlu çorap fetişisti bayanlar da var bir tanesi sınıf arkadaşım ve aşırı derecede buna sahip. Çorapsız uyumuyor. en sevdiği şey çoraplı bacaklarının okşanması…
    Bütün külotlu çorapları ve diğer naylon çorapları seviyorum beni etkiliyor ama sizin de dediğiniz gibi siyah ince çorabın yeri bambaşka. Aşırı feminen olduğunu düşünüyorum…

    Comment by SiyahİnceÇorap | October 14, 2012 | Reply

    • kendınde de bu duru oldugu ıcın mı bu kadar arastırdın yoksa psıkolojı egıtımımı alıyosun merak ettım ve tesekkur ederım bılgılendırdıgın ıcın =) Asırı femınen olma durumuna gelınce bır femınenlık olabılır ve bu cok normal fkat asırı degıl

      Comment by saklidunya | November 14, 2012 | Reply

    • Öncelikle sapıklık olduğunu düşünüyordum. Bu durum beni rahatsız ediyordu ve ben de araştırma isteği duydum. Yerli ve yabancı makaleler okudum. Bunun üzerine aldığım psikoloji eğitimini ve yaşantılarımı da ekleyince bu yorumu getirdim.
      Şu anda da bayanların külotlu çorap fetişizmi üzerine olan farkındalıklarını ölçmek amaçlı bir araştırma yapıyoruz. İzmir’de oturuyorsanız ve çorap giyerek dışarı çıkıyorsanız bizim sorularımıza maruz kalabilirsiniz :)

      Comment by Siyah İnce Çorap | March 13, 2013 | Reply

      • çorap giyiyorum ama izmirde oturmuyorum, işin tuhafı satın aldığım çorabın sadece numarasını bilirim,siyah ince tercih ederim üşümemek için. benim iin bir özelliği yok

        Comment by saklidunya | March 18, 2013

      • O zaman henüz külotlu çorap fetişisti bir sevgilin olmadı :)

        Comment by Siyah İnce Çorap | March 18, 2013

    • Sayfanı külotlu çorap fetişizmiyle ilgili olan facebook hesabımda paylaşmamın sakıncası var mı?

      Comment by Siyah İnce Çorap | March 29, 2013 | Reply

      • benimki sadece psikolojik bir merak aslında giyiyorum ama bu ilginin sebebini kadın gözüyle alğılamak,neden sebep sonuç ilişkisi, belki ilerde bir yazı yazarım bu konuda yada fikrim olur düşüncesiyle yazdım. paylaşabilirsiniz tabiki

        Comment by saklidunya | March 31, 2013

      • Bekliyorum yazınızı. Teşekkür ederim. Hatta sizi de o facebook hesabına beklerim ya da böyle bir hesap açabilirsiniz daha çok kişiye ulaşacağınızı garanti ederim. Facebookta çok fazla külotlu çorap fetişisti var. Bayanlar da buna dahil.

        Comment by Siyah İnce Çorap | April 1, 2013

  7. Kilotlu çoraptaki pürüzsüzlük, dokundugumda parmaklarımda hissedebileceğim yumuşaklık.. Bi kilotlu corap giyen kadını baktıgımda düşündüğüm temel şeylerdir bunlar. Kesinlikle bi kadına en cok yakışan malzemedir.. Sırf ben bunları dusunuyorum dıye kendı kız arkadasıma dahı gıydırmem bunu. Bu da bı ayrı manyaklık tabı. Bakmaktan haz alıyorum ne kadar inkar etmeye çalışsamda bu boyle. Kendı ıcımde ne kadar sure bakmadan durabılecegım dıye cabalıyorum ama nafıle. Göz ucuyla bıle de olsa kıyıdan koseden bakıyorum ya. Böyle okundugunda cidden sapık gibi görünüyorum ama gayet normal bir insanım:) Hissettiğim şeyi anlamlandıramıyorum sadece istiyorum ya. Böyle bişeyler işte, okumayın bunları dıyecegım ama artık cok geç:)

    Comment by Bi manyak | October 22, 2012 | Reply

  8. külotlu çorap fetişinin tek kaynağı kokudur.çünkü k.çorap ve tayt hava alınmayan bacak ve bacak arasında koku yapar.bu fetişin olma sebebi ise, ilk deneyimlerin koku üzerine olması.14 yaşında ortaokulda öğretmenim yanımdan geçerken bacaklarından gelen kokuyla sarsıldım.hayatımda ilk defa duyduğum bi kokuydu.simsiyah, güzel bacakları saran bi külotlu çoraptı.ders sonuna kadar ereksiyon olmuş bi halde bekledim.sınıf dağılınca öğretmenin oturduğu sandalyeyi uzun uzun koklayarak orgazm oldum. 2 hafta sonra ilk cinsel deneyimimi yaşarken önce bacaklarını kokladım ama bir süpriz daha bekliyordu beni.bu sefer vajinasının kokusuna vurulmuştum.2 hafta içinde duyduğum 2 değişik koku hayatıma hızla girmişti.şuan 25 yaşındayım 10 yıl içinde sayısız külotlu çoraplı bacak ve vajina kokladım.cinsel konularda uzmanlaştım.çünkü hayatım kadınları anlamak ve onları incelemek üzerine geçti.kadınları kadınlardan daha iyi tanıyorum.bu bloğu görünce bende bir blog açmaya karar verdim.bloğunu beğendim…

    Comment by aykırı yolcu | December 17, 2012 | Reply

    • bilgileriniz için teşekkür ederim,

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

      • sen kaç denye hangi renk giyiyosun peki

        Comment by aykırı yolcu | March 10, 2013

  9. Kadın bacağı ve tüm kadın vücudu sağlıklı bir erkek için cinsel cazibe merkezidir. Çorap ise bu vücudun eksikliklerini saklıyor, gizliyor. Yani kılları, varisleri, mavi damarları, sarkıklıkları giziliyor derleyip topluyor, güzelleştiriyor ama tamamen örtmüyor. Çorap altındaki bacağa bir esrarengizlik, bir sır katıyor. İşte bunun için erkekler çoraplı bacaklara bakıyorlar.

    Comment by selçuk | January 3, 2013 | Reply

    • ben de giydiğim zaman bu bakışın farkına varıyorum,gizli bir göz süzmesi oluyor erkeklerde, sanırım tayt ta aynı olmasa da hemen hemen çorap kadar etki yapıyor. çok enteresan yorumunuz için teşekkür ederim

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

  10. bende küçükken,daha 4,5 yaşlarında kadın bacaklarına bakardım,şu kadın toplantıları yok mu,geçerdim evde masanın altına ve günler gibi geçen dakikalar boyu bakardım.daha sonra okulda hocaların bacaklarına,benim için çorap olaya renk katan ekstra bir unsurdu.yani ben aslında merak ediyorum kadınlar küçücük erkek çocukları bile tahrik ettiğinin farkında mı

    Comment by hasan | January 23, 2013 | Reply

    • sanırım erkeklerin ilgisi daha erken oluştugunun belirtisi bu

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

  11. Külotlu çorap fetişistiyim. Ama külotlu çorap en fazla 20 den olursa tahrik olurum. Kalın olanlar kesinlikle etkilemiyor. En tahrik edici renk ise kesinlikle ten rengi. Ten rengi tonları içinde herhangi bir tercihim yok. Kişinin kendi teni daha esmer ise 38 veya 58, daha açık tonda ise 57 tahrik eder. Yani kişiye uzaktan bakınca var mı yok mu anlaşılamayacak, ancak kişinin yakınına gidince var olduğunu görmek çok delirtici bir duygu. Kişinin tenine yakın renkte olan tonlar beni çok tahrik ediyor. Külotlu çorabın parlak, mat ve kaygan olması değil, transparan olması çok tahrik edici. Belki size bir katkım olur diye yazdım.

    Comment by Deniz | February 18, 2013 | Reply

    • bir erkeğin kadınların çorap rengi numarasını kızlardan daha iyi bilmesi çok enteresan,ben bile giydiğim çorap rengi numarasına dikkat etmemişimdir. markette buldugum kaliteli olduguna inandıgım basit bir markayı giyerim

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

      • aslına bakarsan seçeneğin az .ya penti ya daymod.ben en azından hediye alırken o markalardan alıyorum.aslına bakarsanız mesleğim yazılım ve psikoloji üzerine olmasına rağmen kendi çorap markamı yaratmak istiyorum :)

        Comment by aykırı yolcu | March 10, 2013

      • çok ilginç umarım bizde sizin çoraplarınızdan giyeriz, kaçmayan olsun ama :)

        Comment by saklidunya | March 10, 2013

  12. genelde bu tip bloglar açanlar kendi fotoğraflarını da paylaşır.siz böyle bir şey düşünüyor musunuz?

    Comment by aykırı yolcu | March 26, 2013 | Reply

    • bu sizinki gaza getirmek sayılır,

      Comment by saklidunya | March 31, 2013 | Reply

      • gaza gelincek bir durum yok bence.böyle paylaşımlar yapmayı düşünüyormusunuz diye merak ettim.düşünürseniz profesyonel bir sitede yardımcı olabilirim

        Comment by fernandopessoa06 | March 31, 2013

      • hayır, başka siteye ihtiyacım yok, bu benim için yeterlidir

        Comment by saklidunya | March 31, 2013

      • düşünüyormusunuz peki

        Comment by fernandopessoa06 | April 1, 2013

  13. senden bir yazı rica ediyorum.düşünceni merak ediyorum .. bu konu hakkında türk kızları çok önyargılı ve güvensiz davranıyorlar.bu yüzden erkeklerde konusunu dahi açamıyorlar.bir kadına vajina kokusu sorulduğunda orasıda mı kokuyormuş yada iğrenç gibi kelimeler kullanarak memnuniyetsizliğini gösteriyorlar.halbuki bunun altında güvensizlik yatıyor.bir vajina en güzel banyo sonrası terleme esnasında kokar.bu araştırmayı vajinanın kokusunu bir şekilde şişelemiş ve satışa sunmuş olan bir alman firması tarafından yapmıştır.hem amerika da hemde singapur da kadınlar çok rahat bir şekilde kokularını dile getirebiliyorlar ve oranını söyleyebiliyorlar.türkiye de ise 300 ü aşkın kadına bu soruyu sordum.azmı çokmu ve seviyormusun? . 20-30 kadarı olumlu ve ılımlı davrandı diyebilirim.evet saklıdünya.işte sana kült bir konu.yorumunu merak ediyorum

    Comment by fernandopessoa06 | April 2, 2013 | Reply

    • kendi kokusunu begenmeyen kadın yoktur, ancak kadın erkeklere tiksinç geleceği korkusuyla içgüdüsel olarak saklama içgüdüsü duyar. hiçbir kadına kendi cinsel kokusu kötü gelmezken başka kadının kadınlık kokusu çekici gelmez,bu ancak lez ilişkilerde mümkündür. Kadının cinsel organ kokusu sabit değildir. devamlı değişiklik gösterir. Hangi anki kokuyu sorduğunuzu eminim siz de bilmiyorsunuz . Kadının 1 ay içinde her zaman kokusu değişkendir. Banyo yapmak bu kokuyu kaldırır.Siz kız olsaydınız erkek arkadaşınızın kötü kokuyu almasını istemezssiniz, mesela suratınıza biri osursa bu koku hiç hoş karşılanmazdı. bunun gibi birşey. ama işin sapık boyutunda olana da hoş gelebilir tabiki. Sapkınlık ülkeye geleneklere göre değişir Singapore da böyle diye yabancı ülkelerde böyle diye bir türk fetişistin araştırması geneli bağlamaz. Genel diye birşey yok çeşitlilik doğaya özgüdür.

      Comment by saklidunya | April 2, 2013 | Reply

      • kadın kokusunun tüm aşamalarına tanık olmuş biri olarak hangi kokuyu sorduğumu biliyorum.benim sorduğum default vajina kokusu.ve bu koku banyoyla geçmez.denersen sende göreceksin.yurt dışındaki kadınlar regl yada terli pis kokan bi organın kokusunu değil anlattığım default kokuyu seviyorlar.ayrıca bir kadın ıslanırsada kokusu değişir.anlatmak istediğim temiz ve fresh olan ve disgusting olmayan bir koku.yabancı ülkelerde bu kokuyu komplekssiz olarak söyleyebiliyorlar.türk kızları kompleksli ve güven 0 olduğu için söyleyemiyorlar.ışıkları kapattırıp sevişen başka bir milletin kadınları yoktur sanırım.sana kokunu sorduğum zaman ne diyeceksin peki?

        Comment by fernandopessoa06 | April 2, 2013

      • erkek hemagonyası olduğu bir yerde kadının kendi vücudu için konuşmasını bekleyemezssiniz. Hem namus zihniyetini erkek olarak kakıp hemde açılmış kadın arama zihniyetine geliyoruz. hem kapalı açılmamış istiyoruz ,hemde açık nasıl olacak bu iş, açık dediğiniz veya kapalı dediğiniz kız bu toplumun kızkardeşi bacısı,anası kadın kesimidir başka milletin değildir. Erkek baskın oldukça kadından kendi vücudunu anlatması çok zor. Kompleks değil toplumsal baskı. Siz sanki bütün kızlar avrupalı çok rahat bir toplum gibi konuşuyorsunuz.

        Comment by saklidunya | April 2, 2013

      • avrupada bulunduğum ve edindiğim izlenimleri anlattım.türk ve avrupalı kadın ayrımı yaptım.kocasından şiddet gören kadının kendi vucudunu anlatmasıgibi birşey değil bu.flörtüyle cinsel ilişki aşamasına gelen kadınlar için konuştum.ayrıca türkiye de erkek hegomanyası yok.türkiyede ki şuan ki durum kadınların hoşuna gidiyor bence.şiddet hari. tabi. hesabı ödettireceğiniz,evinden arabayla alıp bıraktıracağınız,vucudundan başka verecek bir şeyi olmayan(akıl ve kişilik) kızlar için türk erkekleri bulunmaz nimet.

        Comment by fernandopessoa06 | April 2, 2013

      • buna bir cevap vermek istemiyorum ,sizin kendi düşünceniz fikriniz bu

        Comment by saklidunya | April 3, 2013

      • sende azmı çokmu peki?

        Comment by fernandopessoa06 | April 8, 2013

  14. Bende bir kulotlu ve jartıyer corap fetişistiyim ve benımkı bıraz daha etken konumda yanı sevgılım olan tum bayanlarda sex anında çorapları olsun isterim ve bu coraplar oyle tahrık ediciki benım için çoraplardan dolayı olan cok fazla cinsel isteğim nedenıyle bır kadının karsılaması olası olamadıgı için kız arkadas sayım 18 yasından berı 7-8 in altına hic dusmedı,siyah tabıkı en tahrık edıcısı ama parlak olması da baska bır etkıleyııclık bence.İlk bulusmada corap gıymekten bırısiyle bır dahada görusmem.

    Comment by Thunderchief | June 15, 2013 | Reply

    • Külotlu çorapla ilgili bi kaç paylaşımım daha olacak önümüzdeki günlerde, takipte kalın. Malesef çoğu kadın bu fetişi ciddiye almıyor. Aslında külotlu çorap üstünden dokunulmak ta bi kadın için kışkırtıcı. Çorap ve iç çamaşırı üreticileri olayın farkında ama bi çok kadın için “çorap işte” . Bakın sizinde bahsettiğiniz gibi ilişkiye başlama noktasında bile çok önemli. Umarım paylaşımların onlarında konu üzerindeki farkındalığını arttırıyordur. Katkınız için teşekkürler.

      Comment by saklidunya | June 15, 2013 | Reply

  15. Bekliyorum paylaşımını

    Comment by Siyah İnce Çorap | June 20, 2013 | Reply

  16. Facebookta çorap fetişizmi ile ilgili daha aktif bir sayfa varsa link verirseniz ekliyebilirim

    Comment by Thunderchief | June 28, 2013 | Reply

    • Türkçe takip ettiğim bi sayfa yok yazdıklarıma ilhamı yabancı sitelerden alıyorum

      Comment by saklidunya | July 1, 2013 | Reply

  17. mrb. külotlu çorap ve çorabı tamamlayan topuklu ayakkabı ilgimi çeker. nedenini bilmiyorum ama çok hoş oluyor.hatta yazları ince kışları kalın olanlarından bile bir erkek olarak ben bile giyiyorum.eşim bacaklara bakacağına giy dene dedi.denedim ve çok alıştım. yazları kot pantalonun altında serinlik hissi veriyor.kışları ise soğuktan koruyor ve çok rahat.bence külotlu çorap unisex bir ürün. netten erkek külotlu çorap diye aratırsanız birçok firma göreceksiniz.

    Comment by bora | July 11, 2013 | Reply

    • yorumunuz için teşekkürler

      Comment by saklidunya | August 19, 2013 | Reply

  18. BİR ERKEK GÖZÜYLE KÜLOTLU ÇORABIN CAZİBESİ:
    1.KÜLOTLU ÇORAP KADININ BACAĞINA İNANILMAZ BİR ÇEKİCİLİK VERİYOR.
    2.KÜLOTLU ÇORAP BİR ERKEKTE DOĞAL BİR VİAGRA GÖREVİ GÖRÜYOR.
    3.ÇORAPLI BACAĞA BAKAN VE OKŞAYAN BİR ERKEK İÇİN VİAGRAYA GEREK YOKTUR.
    4.BİR ERKEK KÜLOTLU ÇORABI GÖRÜNCE BİR BACAKTA TAHRİK OLMAMASI İMKANSIZ.
    5.PARLAK KÜLOTLU ÇORAPLAR ERKEKLERİ ADETA BİR KAR GİBİ ERİTİR VE ÇOK DEĞİŞİK DÜNYALARA GÖTÜRÜR.
    6.BİR KADININ EN BÜYÜK SERMAYESİ İSE KESİNLİKLE KÜLOTLU ÇORAPLARIDIR.
    7.KÜLOTLU ÇORAP GİYMEYEN BİR KADININ KADINSI ÖZELLİĞİ YOKTUR.
    8.KADINA KADINSI BİR ÖZELLİK KATAN TEK ŞEY KÜLOTLU ÇORAPLARIDIR.
    9.BİR KADININ BACAĞINA KÜLOTLU ÇORAP ÇOK SEKSİ BİR DERİNLİK KATAR.BU DERİNLİK İSE ERKEKLERİN YÜREKLERİNİ HOPLATIR.
    10.YÜZ TANE ERKEĞE SORSALAR 100 ERKEKTEN 99 TANESİ KADINDA KESİNLİKLE KÜLOTLU ÇORABIN TAHRİK ETTİĞİNİ SÖYLER.
    11.HİÇ TAHRİK ETMESEYDİ KULLANILMIŞ KÜLOTLU ÇORAPLAR İNTERNETTE SATILIR MIYDI?
    12.ARTIK ÜLKEMİZDE DE YENİ YENİ KÜLOTLU ÇORAP GİYEN ERKEKLER GÖRÜLMEYE BAŞLADI.
    13.KÜLOTLU ÇORAP LYCRALI VE SARICI OLDUĞU İÇİN KILCAL DAMARLARI HAREKETE GEÇİRİYOR.
    14.KAN DOLAŞIMI HIZLNINCA DA CİNSEL İSTEK ARTIYOR.
    15.BİR BAYAN ERKEĞİ TAHRİK ETMEK İSTİYORSA MUTLAKA KÜLOTLU ÇORAP GİYEREK BACAKLARININ GÜZELLİĞİNİ VE ÇEKİCİLİĞİNİ ARTIRMALIDIR.
    16.ERKEĞİNE KARŞI SÜREKLİ GÜNDEMDE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR MUTLAKA ÇEŞİT ÇEŞİT KÜLOTLU ÇORABA SAHİP OLMALI VE MUTLAKA KULLANMALIDIR.
    17.RENGARENK PARLAK BACAKLAR ERKEĞİ PARATONER GİBİ KENDİNE ÇEKER.

    Comment by güneş | August 4, 2013 | Reply

    • yazınız için çok teşekkür ediyorum,uğraşarak yazmışsınız, enteresan buldum biz kızlar bazen farketmediimiz şeyler var.

      Comment by saklidunya | August 19, 2013 | Reply

  19. ‘kulotlu corap ve ‘foot fetishis’tiyim.partnerim sex esnasinda naylon corap giyere sanki viagra almis gibi oluyorum ve defalarca birlesme yapabiliyorum.sanirim beni boyle yapan naylon corabin parlak goruntusu ve vucuduma degdigi andaki smooth kayganligi.keske bunlari paylasicak bir partnerim olsaydi(turkiyede yeniyim) maalesef turkiyede bayanlarin taboo’lari cok oldugu icin kiminle ne konusacagini bilemiyor insan.sapik gozuyle bakiyorlar.saglicakla kalin

    Comment by engin | August 10, 2013 | Reply

    • umarım dilediğiniz kişiyi bulursunuz,kızların içinde modaya uyum var çorap sevme modasına uyanlar da elbetteki var. üniv’de birçok arkadaşım çorap giyme olayını abartarak pantolon bile giymediklerini biliyorum.Böyle kendine yakıştıran kızlar var

      Comment by saklidunya | August 19, 2013 | Reply

  20. BİR KADININ SERGİLEYEBİLECEĞİ EN GÜZEL YERİ BACAKLARIDIR.
    2-BACAKLARI DA ÇEKİCİ VE TAHRİK EDİCİ KILAN TEK ŞEY KÜLOTLU ÇORAPLARI YA DA JARTİYER ÇORAPLARIDIR.
    3-BİR BACAKTA PARLAK ÇORAP YOKSA HİÇ BİR ANLAM İFADE ETMEZ.
    4-İNCE ÇORAP GİYMEYEN KADIN EKSİKTİR.
    5-LYCRALI VE SARICI BİR ÇORAP KILCAL DAMARLARI HAREKETE GEÇİRİR.
    6-KAN DOLAŞIMINI ÇORAP HIZLANDIRIR.BU DA DOYURUCU BİR İLİŞKİ ZEVKİ YAŞATIR.
    7-ERKEĞİNE SAHİP OLMANIN TEK YOLU PARLAK ÇORAPLA ERKEĞİNİN KARŞISINA ÇIKMAKTIR.
    8-DİŞİLİK VE KADINSILIK ÖZELLİĞİNİ ÇORAPLAR EN ÜST DÜZEYE ÇIKARIR.
    9-İNCECİK PARLAK ÇORAPLARIN HER TELİ BİR ERKEĞİN İÇİNİ ERİTİR.
    10-ERKEKLERİN EN ZAYIF OLDUKLARI VE DAYANAMADIKLARI TEK ARAÇ İNCE PARLAK ÇORAPLARDIR.
    11-ERKEKLER ÜZERİNDE PARLAK ÇORAPLARIN EN BÜYÜK ETKİSİ PREMATÜRE EJEKÜLASYONA NEDEN OLUR.
    12-BEKAR ERKEKLER MASTURBATİONDA ÇORAP KULLANIRLAR.
    13-BİR SEVİŞMEDE PARLAK ÇORAP KULLANILIRSA ERKEK EN YAŞLI BİR BAYANI BİLE SANKİ 18 YAŞINDA GİBİ TAP TAZE ALGILAR.
    14-ÇÜNKÜ ÇORABIN ÜZERİNDEN ELİNİ GEZDİREN ERKEĞİN ALDIĞI HİS DİREK BEYNE TAZELİK HİSSİ VE UYARANI OLARAK GİDER.
    15-ÇORABIN İNCE TELLERİ ERKEĞİ SANKİ ELEKTRİK SİNYALLERİ GİBİ KIŞKIRTICI BİR ŞEKİLDE İÇİNİ TİTRETİR SANKİ DAMARLARINDAN KANI AKIVERECEK HİSSETTİRİR.
    16-BAZI ERKEKLER EREKSİYON SAĞLAMAK İÇİN PARLAK ÇORAPLA MASAJ YAPARLAR.
    17-MAXİMUM EREKSİYON İÇİN PARLAK ÇORAP MASAJI ŞARTTIR.
    18-BİR BAYAN PARLAK ÇORABINI GİYERKEN YA DA ÇIKARIRKEN İZLEYEN ERKEK KENDİNDEN GEÇER.

    Comment by güneş | August 21, 2013 | Reply

  21. Merhabalar görüyorum ki çorap tutkusunda yalnız değilim… Bu tutkuyu paylaşıma açtığınız bizleride anlamaya çalıştığınız için teşekkür ederim. Öncelikle yaşadığımda toplumda bu konuyu paylaşacak ne bir arkadaş ne de bir partner bulmadığım için bir aralar kendimi psikolojik bir rahatsızlığım mı var acaba diye sorgulamaya başlamıştım… Çünkü her paylaşımım sonunda bana sapık gözüyle bakıyorlardı. Sonuçta bu cinsel bir fantezi iç güdüsel bir tepki… Görmek, dokunmak, koklamak, hissetmek… Bence çorap her şey… Tutku, heyecan, mutluluk…

    Comment by doruk48 | September 12, 2013 | Reply

    • bir kız olarak bazı şeyleri yeni öğreniyorum, daha önce farketmediğim bir aksesuar ama ilgi hoş, yorum için teşekkürler. Daha önce üşümemek için şık görünmekti amacım bunun karşıcinse etkisini algıladım,keyififle giymeye başlıyoruz bundan sonra. Yorum için teşekkürler

      Comment by saklidunya | September 16, 2013 | Reply

      • mrb saklıdunya. evet külotlu çoraplar ilgimizi çekiyor.hatta kullanıyoruz bile. şahsen bir erkek olarak ben kış ayları için termal , mikro 200 den ve mikro 100 den külotlu çorap , sonbahar ayları için opak 50 mikro 70 den bazende ince safir 20 den kullanıyorum.yaz aylarında ise yok gibi , yaz inceliği nadirende fit 20 kullanıorum. kışın kullandıklarım soğuktan koruyor ve rahat. yazın kullandıklarım ise kot pantalonumun sıcaktan bacaklarıma yapışmasını engellediği gibi hem teri emiyor hemde pantalonun kaymasını sağlıyor.ayrıca şantiyede çalıştığımdan kenelerede geçit vermiyor.tek sıkıntı alırken yaşamamız ve bir hastanelik durumda madara olacak olmamız. keşke unisex külotlu çorap diye reklamları yapılsa neticede bir çorap alttarafı giysi. neden biz erkeklerde avantajları varken kullanmayalım

        Comment by bora | September 16, 2013

  22. mrb saklıdunya. evet külotlu çoraplar ilgimizi çekiyor.hatta kullanıyoruz bile. şahsen bir erkek olarak ben kış ayları için termal , mikro 200 den ve mikro 100 den külotlu çorap , sonbahar ayları için opak 50 mikro 70 den bazende ince safir 20 den kullanıyorum.yaz aylarında ise yok gibi , yaz inceliği nadirende fit 20 kullanıorum. kışın kullandıklarım soğuktan koruyor ve rahat. yazın kullandıklarım ise kot pantalonumun sıcaktan bacaklarıma yapışmasını engellediği gibi hem teri emiyor hemde pantalonun kaymasını sağlıyor.ayrıca şantiyede çalıştığımdan kenelerede geçit vermiyor.tek sıkıntı alırken yaşamamız ve bir hastanelik durumda madara olacak olmamız. keşke unisex külotlu çorap diye reklamları yapılsa neticede bir çorap alttarafı giysi. neden biz erkeklerde avantajları varken kullanmayalım

    Comment by bora | September 16, 2013 | Reply

  23. merhaba o kadar sevinçliyim ki şükürler olsun yaz bitti külotlu çorap mevsimi geldi:)

    Comment by hasan | September 20, 2013 | Reply

    • erkeklerin ilgisi kadınların şıklığı :)

      Comment by saklidunya | September 29, 2013 | Reply

  24. bir fetişhist olarak bi erkeği baştan çıkarabilecek yegane objelerdendir parlak külotlucoraplar eşimde bunu bildiğinden devamlı olarak kış aylarında giyer

    Comment by deepmania deep | October 24, 2013 | Reply

    • ben fetiş olduğunu yeni öğrendim, yazılarım o yuzden daha şaşkın

      Comment by saklidunya | October 27, 2013 | Reply

  25. ÖNCELİKLE BÖYLE BİR SİTE VE BÖYLE BİR KONU AÇTIĞINIZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDERİM. BENCE ÇORAP FETİŞLİĞİ BİZLERLE KÜÇÜKKEN BİZİ YETİŞTİREN İNSANLARIN AYAKLARINDA SALLAYARAK YATIRMASI VE ÇOCUK DEYİP HESABA ALMAYARAK BAÇAKLARINI GÖSTERMESİ VE ÇOCUKLARDAN BÜYÜK OLDUKLARINDAN HEP BACAK SEVİYESİNDE KALDIĞIMIZDAN O KOKUYU SÜREKLİ ARADIĞIMIZDAN KAYNAKLANDIĞINA İNANIYORUM.

    Comment by ahmet | October 24, 2013 | Reply

    • paylaşımınız için teşekkürler,enteresan bir yorum. Hiç bu yönünü düşünmemiştim, Çocukluk döneminden kalma yani, fetişizm olayında belkde çocukluğun çok etkisi var.

      Comment by saklidunya | October 27, 2013 | Reply

  26. külotlu çorap fetişizmi ile ilgili bir forumda gezinti yaparken bir üye tarafından blogunuzun tavsiye edilmesi üzerine tıkladım linke.. o kadar içten bir dille aktarmışsınız ki, tüm yazılarınızı okumak zorunda kaldım :) ve sanırım şu andan itibaren devamlı takipçiniz olacağım.. öncelikle teşekkür ederim böyle bir blog yarattığınız için.. ayrıca yazılarınızdan birisinde geçen “hep erkekleri suçluyoruz fakat acaba biz onlara kendimizi ne kadar açıyoruz” gibi bir cümle geçiyordu.. işte siz onu o kadar güzel beceriyorsunuz ki sizi takip etmek için yeterli bence..
    sözü çok uzatmayayım; evet ben de bir külotlu çorap fetişistiyim.. çocukluğumdan beri yaşıyorum ve asıl nedenini bilemiyorum fakat kendimce en hoşuma giden yanlarını sıralamam gerekirse:
    1- öncelikle bacakları pürüzsüz, parlak ve dokunulası göstermesi,
    2- dokunulduğu anda yarattığı iç gıdıklayan ve tahrik duygusunu tavan yaptıran kayganlık,
    3- cinsel ilişki esnasında ön sevişme sonrasında partnerinizin üzerindeki çorabın ağ kısmını yırtarken verdiği ismini koyamadığım tatlı his, hatta çıkarttığı ses…
    ayrıca yukarıdaki yorumların bazılarından da anlaşılacağı üzere külotlu çorap giyerek etkilenemeyecek erkek yoktur, o yüzden takip blogunuzu takip eden bayanlara şiddetle tavsiyem, elde etmek istedikleri fakat ilgilerini çekemedikleri birisi varsa, bir de dizüstü (kesinlikle mini değil) etek, siyah ince çorap ve topuklu ayakkabı kombinasyonuyla bir şekilde bir yerde karşılarına çıkmayı denesinler.. bakın neler değişecek…
    bir tavsiyem de hemcinslerim için (üstüme vazife değil yanlış anlaşılmasın, tamamen iyi niyetle yazıyorum), kız arkadaşlarınıza ya da eşlerinize külotlu çorapla ilgili düşüncelerinizi söylemekten çekinmeyin.. ama pat diye de “hadi çekmeceden bi siyah çorap alıp giy de öyle sevişelim” demeyin elbette.. uygun bir dille anlatmanın farklı onlarca yolu var, bunu karşınızdaki insanı tanıdığınız için ona göre bir yol seçmenizde fayda var.. benim birçok sevgilim bu takıntımı biliyorlardı ve her sevişmemizde artık ben söylemeden istediğim ve sevdiğim kombinlerle karşıma çıkıyorlardı ve her zaman hem kendileri hem de ben ilişkiyi en üst noktalarda tamamlıyorduk.. unutmayın ki; iyi bir evliliğin ya da ilişkinin temel direği yatak odasındaki uyumluluk ve mutluluktur…

    Comment by ryan | October 28, 2013 | Reply

    • yorumunuz için teşekkürler, birçok okuyucu bunları okuyarak belkide erkekler ne ister sorusunu dolduracaktır.

      Comment by saklidunya | October 30, 2013 | Reply

      • ben teşekkür ederim sevgili saklıdünya.. kadın-erkek ilişkileri üzerine yani yazılarınızı dört gözle bekliyorum…

        Comment by ryan | October 31, 2013

  27. Merhaba konuya daha önceden yorum yapmıştım böylelikle abone de olmuşum.Aboneliğimi kaldırabilirmisiniz?

    Comment by külotlucorapsever | November 25, 2013 | Reply

    • aboneliğin nasıl kaldırıldığını bilmiyorum,siz kendiniz aboneliğinizi kaldırıyor olabilmeniz gerekir. Çünkü bana gelen hiçbir bilgi yok kimin abone oldugu hakkında ,özelliklerde , aboneler kendileri kaldırabilirler. İstemezsseniz almamanızı kendiniz sağlarsınız.yönetim panelinizden.

      Comment by saklidunya | November 26, 2013 | Reply

  28. bacaklara pürüzsüz bir hava veriyor.çorabın dayanılmaz cazibesi bu.balık etli bir kadının bacaklarında adeta destanlaşır bu çoraplar.kadın farkındadır.erkekler giyipte bu çorabın güzelliğini bozmasınlar.çorap kadına yakıişir.

    Comment by yensel | March 17, 2014 | Reply

    • yorumunuz için teşekkürler, kadın olmanın hoşlugu belkide bu aksesuarlarda gizli.

      Comment by saklidunya | March 19, 2014 | Reply

  29. Bunun bir nedeni de okul yıllarında (özellikle lise) ergen bir abaza olan genç erkeklerimizin sınıflarında külotlu çoraptan başka bir şey görmemeleri. Tüm kızlarda külotlu çorap olunca bir nevi bağımlılığa kapılıyorlar ( ben dahil, ama olmasa da olur çok önemli değil benim için)

    Comment by Kakajsjs | April 16, 2014 | Reply

    • yorumunuz için teşekkürler

      Comment by saklidunya | April 22, 2014 | Reply

  30. şahsen bende bu fetişizm 5-6 yaşlarında başladı benden 1 yaş küçük kuzenim var küçükken aynı şehirde yaşıyorduk haftada bir ailelerimiz buluşurdu birimizin evinde ve kuzenimle ikimiz bi odaya yerleşip oyun oynardık kuzenim hep etek yada elbise giyiyodu(yani annesi giydiriyordur :))altına sürekli beyaz yada pembe külotlu çorap giyiyordu.Oynadığımız oyunlarda genellıkle ayağa dokunma çok olurdu tabi ben ilk başlarda pek bişey anlamıyodum yani külotlu çoraba dokununca bi hoşlanma olduğunu fin ama bi 5-10 kere fln olunca bu dokunma eylemi hoşuma gitmeye başladı dokununca çok hoşuma gidiyordu diğer haftalar onun külotlu çorabına bol bol dokunmaya çalıştım tabi bu böyle 1-2 yıl fln sürdü.8-9 yaşıma geldiğimde artık internetten külotlu çorap giyen kız,kadın resimleri diye yazıp bakmaya başladım fln böyle böyle fetişist oldum.Zaten günümüzde de bir sürü yabancı veya türk külotlu çorap resimleri barındıran site ve bloglar var bi bakma ihtiyacı duyduğumuzda oralardan kendimizi az çok tatmin edebiliyoruz.

    Comment by Kaan | June 3, 2014 | Reply

    • guzel yorumunuz için teşekkkürler herkesin içinde gizli bir dünya vardı. işte bu da onlardan biri sapıkça bakmıyorum aslında. bu bir tutku belkide.

      Comment by saklidunya | June 7, 2014 | Reply


Leave a Reply

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

cinsellik hakkında kendi hissettiklerimiz

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

