saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

bir kadına sahip olmak

Bir kadına sahip olmak zordur.  Ergenlik zamanında duygu ve hormonlarla karışık,sanki hiç cinsellik yaşamayacak gibi düşünürüz. Yeter ki bir kız erkek arkadaşınız olsun.  Ergenlikten sonra kadın uyanır  bedenini daha çok tanımaya başlar. Cinsellik erkek için ulaşılması gereken bir maksatken ,biz kadınlar bundan hoşlanmayız beynimizin diğer tarafı çalışır. Biz zaten her ay regl adet kanaması yaşarız yani hayatımız zaten bir cinsel dünyadır. Dünyadaki ped reklamları   prezervatif reklamlarından daha fazladır.

Erkek benliği orgazm esnasında bir kadınla cinsellik yaşarken bütün kadınları ele geçirdiğini ,kadın dünyasına gol attığını düşünür. O anda yattığı kadın sanki bütün dünyadaki kadın cinsine sinyalller verir gibi gelir.  Erkek yıllarca aradığı amaca ulaşmıştır. Amaçlara devamlı ulaşılmak isteniyorsa ona sahip olmak gerekir.

Bir kadına sahip olmak ona ulaşmak değildir, sahiplenmenin devamını gerektirir. Herkes evlenmek ister ama evliliği devam ettirmek bir sanattır. Bir kadın o evde kalmak istemiyorsa ne yapıp eder oradan kaçar. Gururuna yediremeyenler ise kadını öldürerek intikam alır.  Sonuçta ne yaparsanız yapın kadın kendisi isterse sahip olunur.

Kadınların özbenlikleri farklı farklıdır. Cinsellik yaşadığınız kadınla diğerleri farklıdır. Gol attığınız kadın dünyası değildir. Bir kadınla yatmakla bütün kadınları ele geçirdiğinizi sanmak hatadır.  Sadece  boşaldığınız boş bir vajinadır.

5 tane kızla çıkmış olmak erkek için kendini playboy sanmak hissine kaptırır.Ben kadınları tanıyorum ,biri giderse öteki geliyor bana bayılıyorlar.  Kadınların sizdeki aradıkları nitelikler bittiği anda Playboyluğunuz bitebilir. Dişilik hormonunun toplumsal  ilgisi bazen aniden değişebilir. Havadaki rüzgarın akışıyla ,bir yağmur damlasıyla değişim gösterebiliriz.

Ciddi anlamda sahip olmak onu tanımaktan geçer ,Her kadın gibi değiliz hiçbirimiz.Bunu anlayamadığınızda,  İşler kötü gittiğinde elinizde kalır. Hatanızı düzeltmediğinizde uzun süre kadınsız yaşarsınız.

Eviliğini devam ettiren yıllarca birlikte sorunsuz yaşayan erkekler de vardır onları tebrik etmelidir gerçek playboy onlardır.  Biz bütün kadınlara değil bize sahip olmanızı isteriz.

Bazen tipsiz,çelimsiz  erkeklerle çıktığımızı görünce, bu güzel kız nasıl oluyor da bununla çıkıyor dersiniz, hatta adama bak karısı ne kadar güzel bu yamuk herif nasıl bulmuş bu kızı dersiniz.

Siz sonuca bakın adam tipsiz veya değil kadını sahiplenmiştir. Tutmayı becermiştir.Bırakır mı.  Bazen çirkin erkekler güzel kadınlar için bu yüzden daha iyidir.

düşünceler kendime aittir kimseyi bağlamaz

July 7, 2012 - Posted by | KIZLAR HAKKINDA | , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

%d bloggers like this: