saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

Nasıl sünnet oldunuz ?

Bazı ülkelerde ve bizimde ülkemizde uygulanan sünnet  hakkında biraz konuşmak istiyorum daha doğrusu sizleri konuşturmak.Sünnet nasıl yapılır? Sizi nasıl bir hikayeniz var? Sünnet yapılan cocuğun canı ne kadar acır? Çoçuk  doğduğu zaman mı yapılsa daha iyi olur vs gibi sorulara cevap bulmak istiyorum beni bu konuda bilgilendirecek arkadaşlarımızı arıyorum ve onların öykülerini de..

Kız olarak bunun psikolojisini anlamak istiyorum, yani

1- acı,

2- korku yapısı olarak. mesela sünnette bir sündürme olayı varmış diye birkaç hikaye duydum ama kız arkadaşlarm anlatmıştı. işin gerçeği nedir . acısı ne kadar sürüyor mesela
3- kızların sünnet olayı esnasında etrafta bulunması,bunu seyretmesi erkeklerde psikolojik bir etki yaratır mı.  mesela  utanma yada heyecan , çünkü erkeklerin en zayıf anı sünnettir diye bir düşünce sözkonusu.

4-Öykünüzü cesurca ama saçmalamdan çocuk saf diliyle anlatabilirseniz. hemde paylaşım yapmış olursunuz.

5-Bunu bir kızla paylaşmaktan tatmin olurmusunuz ? Utanır mısınız.

November 14, 2012 - Posted by | MERAKLI SORULAR VE CEVAPLARIM | , , , , , , , , ,

25 Comments »

  1. yeni farkettim yazınzı , şöyle diyim ki hayatımda duydugğum en büyük acı sünnet acısıdır. içgüdüsel olrarak bir eziklik oluşturmuş olabilir hunharca çok acımasız şekilde sünnet edildim, ellerimi ayaklarımı tutmuşlardı ve yaşım 5 filandı. o sahneyi unutmuyor insan beyni. çok korkmuştum heyecan acı ikisi aynı anda, kadın tarafından sünnet edilme hissi de oluşuyor. normal orgazmlarım kadın üzerineyken bazen kesilme olayını canlandırdıgım oluyor evliyim ve bunu eşim asla bilmiyor. böyle bir konu açmakla damarıma bastınız.daha çok anlatmak isterdim ama zamanım yok. kendimi bu şekilde normal hayat sürüyorum , bekide bu sadece fantazi

    Comment by zahit | November 15, 2012 | Reply

    • yazınız için teşekkür ederim

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

  2. malesef çok can alıcı bir soru, erkeklerin pek cevap veremeyeceği konu. şöyle söylüyim ,acısından kıvranmıştım ,ben tepişirken tamamen kan revan içinde kald ortalık , öyle görüldüğü gibi basit değildi ve çocukllugunmuzu unuttuğumuz için bunu da unutuyoruz, ağrı kesici bile kullanılsa acısı hissediliyor. sinirleriniz hassaslaşıyor ve ıslaklık hissi ,yapışkanlık gibi bişey. en çok çiş ederken yanıyor. allah kızların başına bu acıyı vermesin epey zaman oldu ama bizim yiğenlerin de benzer sonuçta, kadın olarak ilk soran kişisiniz nerden aklınıza geldi ama bayanların önemsemediği bir konu bu.

    Comment by cokseker | November 23, 2012 | Reply

    • yazınız için teşekkür ederim

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

  3. erkeklerde sanırım sünnet acısı unutulmayacak korkunç bir olay, erkek kardeşiminkini keserlerken eve sünnetçi geldi cıngar koparmıştı.Çığlıklar içinde Kız olarak kanım dondu. O anda saçımı çektim onun acısını hissetmek istedim. çocukların psikolojik olarak ne hissettiği aslında anlatılmaz diye düşünyrm.

    Comment by seda | November 29, 2012 | Reply

    • teşekkürler seda hanım bu da enteresan haklısınız.

      Comment by saklidunya | March 9, 2013 | Reply

  4. Hala etkilerini yaşıyorum. Kuzenlerim benden önce sünnet olduğu için yol yordam hakkında biraz fikrim vardı. 4 kişi seni sarıyor kol ve bacaklarından tutuyor falan. Korkunç bir sahne. Ancak babamın dayısı beni uyarmıştı bak 4 kişi geçecek bir işaretle seni kavrayacaklar korkma diye. O beni uyarıp rahatlatmasa daha o anda korkmaya başlardım küçücük çocuğa geçmişten gelme o alışkanlık yapılmaz. Sanki kapkaççı yakalıyorlar.
    Normalde yumurtalıklarından 1 tane iğne yersin uyuşması için ama benim uyuşmadığından 2 tane iğne yedim ( ki o da uyuşturmadı). Biraz gaddar bir yapım var yıllardır hasta olmuyorum. Haziran ayında Romanya’da otel odasında gastritim olduğunu öğrendim ve mide kılcal damarlarım patladı ve midede erozyon oldu 10 civarı kusmama ve bunların son 4-5 tanesi kanlı olmasına rağmen bayılmadım ve hastaneye gittiğimde de ayıktım. Narkoz verdiler onda bile doktor şaşırdı çünkü çok geç bayıldım. Yani anlayacağınız fiziksel açıdan dayanıklıyım ancak sünnet acısı işte buna dayanamıyorum. Hala dayanamıyorum çünkü yarattığı psikoloji çok kötü.
    Cinsel ilişki sırasında penisimde bir acı hissedersem ereksiyon durumum ortadan kaybolabiliyor. Hele hele sünnet aklıma gelince etimden bir şey koparıyorlar sanki.
    Sünnet, psikolojik açıdan çok hassas bir konu. Kastrasyon korkusunun üzerine üzerine gidiyorsunuz. Doğru yaşta sünnet edilmeyen erkek bireylerde homoseksüelliğe gidebilecek sonuçlar doğurabilmekte. Özellikle fallik dönemde sünnet yapılmamalı. Sünnet erkeklerde iktidarsızlığa veya cinsel problemlere de yol açabiliyor. Geçtiğimiz günlerde http://www.circumcision.org/ bu sitede okuduğum bir makalede sünnet sonucu alınan deriyle birlikte çok miktarda sinir hücresinin ölmesi sonucu erkeğin aldığı zevki düşürdüğünü söylüyordu. Bununla birlikte alınan deri tabakası penisin (bilimsel adını hatırlamıyorum) kabaca baş kısmını kapladığı için boşalma süresini uzattığını yazıyordu. Ne kadar doğru bilemem ama anatomi dersi almış biri olarak doğru olabileceğini düşünüyorum.
    Yarattığı acıya gelince; ortada dayanılmaz psikolojik ve fiziksel acı var ama emin olun ki pansuman daha acı verici. Sünnette uyuşturma olayı olduğunda bu acıyı azaltıyor ancak pansumanda ( yazarken bile iğrenç ) evi inletiyorsunuz. Kızların izlemesi tabi ki kötü. Kastrasyon korkusundan bahsetmiştik, o yaştaki çocuklar utanılmaması gerekilen bir şeyden ile utanabilirler ki toplumumuzda kadın erkek ilişkisi hala çağ dışı. Bizde menstruasyon döngüsü hala ayıp hatta sınıfta bir kızın başına istemediği bir olay gelirse maalesef karşı cins hakkında eğitim almamış erkek çocukların gülmesi ve alay etmesi ile karşı karşıya kalabilir. O kızın yerinde olmak istemezdim…
    Kızlarla paylaşırım ama çok kötüydü gibisinden değil burada yazdığım gibi. Çünkü onlar da geleceğin birer annesi.
    Bence en doğrusu hastane ortamında, doğru yaş periyodunda ve erkek çocuğun hatırlayamayacağı bir yaşta yapılmalı. Üstelik yaş ne kadar ufak olursa dokuların kendisini onarması o kadar hızlı olur. Hatta evde yapılan sünnet düzgün ellerde yapılmazsa, penisinizde kalıcı bir şekil bozukluğu olacaktır…

    Comment by Siyah İnce Çorap | March 13, 2013 | Reply

    • sünnet hakkında yazdığınız anınızı paylaştığınız için teşekkür ederim, gerçek yaşam öykünüzü, diğer blogumda paylaştım. söylediğim gibi psikoloji benim okul branşım. Bazı şeyleri toplumda araştırmak istiyorum. Ortaya sorular atarak toplum içindeki varolanları bulmam gerek. Her toplumun farklıdır. ben bu toplumun insanıyım bizim okuduklarımız yabancı kaynaklı çoğunlukla.yerli araştırmalar olmalı, psikoloji dalının hammaddesi insan öyküleridir.

      Comment by saklidunya | March 18, 2013 | Reply

      • Kesinlikle katılıyorum. Bu sene mezun oluyorum bana okulda kal diye başımın etini yediler. Psikososyal ana bilim dalında yüksek öğrenimimi devam ettirmemi istiyorlardı. Benim de psikolojiye ilgim var ancak antrenman bilimi daha baskın geldi🙂 diğer blogunuzun adresini almamda sakınca var mı acaba?

        Comment by Siyah İnce Çorap | March 18, 2013

      • zaten profilimde kayıtlı göründüğünü sanıyorum,

        Comment by saklidunya | March 19, 2013

  5. Diğer bloğumdan diyerek neyi kast ettiğini anlayamadım..

    Comment by Siyah İnce Çorap | March 21, 2013 | Reply

  6. ben 10 yasındaydım babam randevu almıs evde bana soylemişti bende korkudan evden kacmayı bile dusunmustum ancak babam benim korkumu yenmek adına bana uyusturuyorlar bişey hissetmeyeceksin demişti ondan sonra cesaret gelmişti artık korkmuyordum

    neyse efendim gittik polikinik mdir nedir oraya odaya girdik ama ben altıma edecem cişim geldi diye tuvalete gittim ve son bir kere baktım çüküme ve tekrar odaya girdim ama girmemle korkum bir kat daha arttı cunku odada birde kız vardı ve üstünde doktor gomlegi vardı cukumu gorecekti kız !!!

    bende bide o zamanlar sertlesme problemi vardı yalnıs anlasılmasın diye duzelteyim sertleşme problemi derken elimi sursem komutanı gelen asker gibi ayaga kalkıyordu doktorun onunde de kalkarsa diye zaten cok korkuyordum bide kız cıktı basıma korkum 10a katlandı diyebilirim

    herneyse ben uzandım sedyeye babam arkamdaydı birazda ondan guc alarak baslayabilrsiniz dedim ancak o bayanın ortalıkta dolasması beni ccok feci rahatsız ediyordu hatta bi ara cıglık atıp kufurler edip kadını cıkartmalarını isteyecektim ama terbiyeli bir cocuk oldugumdan yapamadım sanırım doktorun asistanıydı sunu ver bunu ver diyip duruyordu kızcagıza o da eli mahkum veriyordu ne isterse

    sonuc olarak uyusturdukları için canım yanmamıstı pipimde herhalde uyusturucunun etkisinden sertlesmemişti rezil olmamıstım ama babamı öldüresim vardı o günlerde niye? cevabını da vereyim : adam benim pipiyi budamıs dikişlerini atıyor babam bana hala inceliyorlar nerden nasıl keseceklerini diyordu oysa ben kesilirken gormek istiyordum boylede bi pisikopattım işte son dikişi atarken ignenin ucunu gorebildim diye hatırlıyorum…
    neyse eve geldik aksam oldu uyusturcuların etkisi gecince pipim agrımaya basladı felan ama cok daha kotusude vardı aksam eve amcamlar geldi amcam karısı bide kucuk kızları vardı yanlıs hatırlamıyorsam hayata isyan ettim kapıdan girerlerken pipicigimin haline bakmaya gelmişlerdi…

    Allah’tan babam cok cabuk bişeyler üretebiliyor kafasında dedi bana kanepeye uzan uzandım ust taraftan bir örtü gerdi pipimi gormelerini engelledi

    neyse bi yandan aletim yanıyor agrıyor bi taraftan yengem soruyor cok acıdımı nasıl kestiler nasıl ettiler o sırada da kufurler edip yengemi evden kovmak istemiştim ancak onuda yapamamıstım

    bunların ardından yengemin pipimi gormesi için fırsat dogdu çişim gelmişti kanepeden kalkar kalkmaz sordu nereye gidiyorsun ? dedim tuvalete o agrıyla acıyla zaten zor işiyorum bide gelip kapıyı tıklatmaz mı yengem ne oldu dedim ac bi dedi actım gel sana çiş yaptırıyım dedi ben aletime bakmaya korkuyorum geldi yumurtalıklara yapısmıs olan pipimi azcık kaldırdı yukarı dogru yumurtalıklardan kurtardı oralara çiş gelmesin diye yaptı anladım onu ama evdeki herkesi 50 yerinden bıcaklayıp cok uzaklara kacmak geldiydi aklıma o anda…

    sanırım her gun babam pansuman yapıyordu doktorların onunde sertlesme olmadıgından babamdan da cekinmiyordum ve sertlesmiyordu zaten.

    yani canım fazla yanmamıstı ancak o bayanın sunnet oldugum odada olması ve yengemin yaptıkları ömrümden ömür almıstı yengemin yanındayken sertleşme felan aklıma gelmemişti ama cok rahatsız olmustum.

    ne oldu nasıl oldu derken dikişler dusmeye basladı sonunda hepsi dustu ve pipimin yeni hali ortaya cıktı benim sunnet hikayemde boyle biraz uzun oldu ama artık okumak isteyene simdi sunnet olsam hiç utanmam bayan doktordan felan tıpta ayıp yoktur bilirim ancak yengem gelse oyle gercekten bıcaklarım onu herhalde…bu arada siteniz cok guzel her seyi ayrıntılarıyla anlatmıssınız sizede bu siteyi actıgınız için boyle yazılar yazdıgınız için tesekkur ediyorum özgüveniniz için de tebrik ediyorum hadi kalın saglıcakla…

    Comment by burhan | August 16, 2013 | Reply

    • yazma cesareti gösterdiğiniz için teşekkürler. detaylar ilgi çekici. çocukça kelimeler kullanmanız konuyu hiçbir şekilde dağıtmadan sapıtmadan yazılması güzel olmuş. Benim sayfamda paylaştıgınız için teşekkür ederim

      Comment by saklidunya | August 19, 2013 | Reply

  7. 3 yada 4 yaşlarında sünnet olmama rağmen dün gibi hatırlıyorum. O yaslardayken pipimde bi tür iltihaplanma oluyo bunun tedavisi de sünnet diyo doktor. Her neyse bana bişey çaktırmadan ayarlaniyo tarih çaktırmadan ayarlanıyor çünkü küçükken aşırı derecede sinirli biriydim öyle bişeyden haberim olsaydı eminim evin damına çıkıp atlarım diye bas bas bagirirdim belkide atlardım. Neyse beni gezmeye götürme bahanesiyle hastaneye götürüyolar yanımda babaannem babam annem var gerisini hatırlamıyorum babaannemle annem üstümdekileri çıkarıp sedyeye yatırıyorlar daha sonra bir hemşire girdi içeri girmesiyle pipimi ellerimle kapamam bir oldu o çıksın diye ortalığı yırttım beni bi sekilde sakinlestirdiler tekrar sedyeye yattım hemşire uzerime yeşil bişey örttü kafamı kaldırdığımda sadece minik pipim görünüyo.
    Sıra iğne yapmaya geldi… Hemşire aldı eline iğneyi doldurdu icini bi tane sol yanından batırdı (beni tutuyorlar) öteki yana gecti tam iğneyi batıracak kadının yüzüne dogru isedim bayağı islandi yani yüzü🙂 o iğneyide yaptıktan sonra bitti sıra kesimde… Film burda kopuyor.

    Kesmeye daha yeni başlamısken 2 ayağımda 2 kisi kollarımı tutan iki kisi basıma basan iki kisi karnıma basan iki kisi… Ben bağırdığımı tam olarak hatırlamıyorum ama babaannem anlatır “Babaanneeeee çükümü kestilerrrr taşaklarim kaldiii” diye yırtmısım ama öyle bi acı yok.
    Evdeyiz aksam uzeri ben yatakta yatıyorum gelen giden kadınlar var kızlar var dalga gecer gibi konuşuyorlar ben acılar icinde kivraniyorum onlar işin dalgasında sanırım biri aç bakiyim dedi acmaya kalktı ki bana geldiler herkesi kovuyorum bağıra bağıra o sırada benim dikişler atıyo çok fena kan akıyo bi yandan korkuyorum bi yandan ağlıyorum acayip bi duygu yaşamak istemezsiniz.
    Kız arkadasıma bu kadar uzun olmasada anlattım beraber gülüp geçtik.

    Böyle bir blog yaptığınız icin sizi tebrik ederim yazılarınızın cogunu vakit buldukça okuyorum yararlı buluyorum. Ayrıca konuyla alakasız ama aklıma gelmişken kız arkadaşımın adet düzensizliği vardı bundan 3-4 ay önce ortalama 4 ayda bir oluyodu yüzeysel olarak sevişmeye başladık karşılıklı olarak orgazm oluyoruz ve son 3 aydır düzenli bir sekilde regl oluyor. Kız arkadasım düzene sokmak icin kesinlikle ilaç kullanmıyor. Araştırmalarınıza yardımcı olmak icin anlattım.

    Comment by Burak | September 5, 2013 | Reply

    • Yorumunuz harika olmuş.Artık sünnetçilik dalına kadınların da girmesi iyi olur, ne derler bayan dişçiler daha hafif olurmuş eli , demek ki bu konuya el atmamız gerekir.
      Operasyon kesimde bol kazanç varmış bir hemşireden duymuştum.

      Comment by saklidunya | September 9, 2013 | Reply

      • Ben olduktan sonra kim el atarsa atsın karışmam ben kestirdim bitti gitti çok şükür🙂

        Comment by Burak | September 18, 2013

  8. ERKEN BOŞALMANIN EN BÜYÜK SEBEPLERİNDE BİRİDİR. SÜNNET OLMAK.

    Comment by ahmet | October 24, 2013 | Reply

    • sünnet olayınızı yazarsanız burda paylaşırsanız,bir bilgi bankası oluşur,ve bir kadınlar erkeğin hissettikleri acıları algılamaya daha yakın oluruz.belkide cinsel yaşantımızı ona göre değiştiririz. teşekkürler

      Comment by saklidunya | October 27, 2013 | Reply

  9. ben 6 veya 7 yaşında oldum. köyde geleneksel yöntemle. kirvem (dayım) sandalye veya oturak gibi bir yere oturup beni kucağına aldı, ellerimi bileklerimden tutup, kollarımı bacaklarımın arasından geçirdi yanlara doğru çekti, bacaklarım ve kollarım yana açıldı kıpırdama, hareket etme durumum yoktu. pipi basbayağı ortadaydı. bacaklarımın arasına yere bir tepsi koydular, kan yere değil onun içine aksın diye. sünnetçi eliyle ucundaki deriyi tutup ileri doğru birkaç kez çekti, sonra deriyi iyice geri sıyırdı tekrar ileri çekti. sonra kıskaç gibi siyah bir aletlet sıkıp iyice kendine doğru çekip ustura ile 1 saniye gibi dokunu verdi, bir anda deri koptu, pipim deriden ayrıldı. acı hissi korkuyla karışık olacak bir kaç saniye sonra ortaya çıktı gibi geldi. ben daha çok korkudan ağladığımı hatırlıyorum. ama acı hissi yanma gibiydi. sanki pipimin ucuna bir anlığına bir ateş veya çakmak-kibrit tutup geri çekmişlerdi. ama bir anlık bir acı gibi hatırlıyorum. sonra kirvem beni biraz daha ellerim bacaklarımın arasındaki konumda tuttu, tepsiye kan damla damla aktı. sonra yatağa yatırdı. sargı pansuman dikiş uyuşturma yoktu. sünnetçi atına bindi gitti. daha sonra tentürdiyotla hafif hafif pansuman yapıldığını hatırlıyorum.

    Comment by cemil | March 11, 2014 | Reply

    • bu mükemmel bir anlatımdı, çok orjinal , gerçekten bir kız olarak bu acıyı hissetmiş gibi oldum. kaleminize sağlık ,çok güzel tasfir etmişsiniz. Aslında merak ettiğim bu bölümdi biz kızlar hiçbirimiz bu görünmeyen karanlık kısmı bilemiyoruz.Çok teşekkür ediyorum bu yazıyı okuyan birçok kadın yada erkek için bir bir gösterge niteliğinde buluyorum yazınızı.

      Comment by saklidunya | March 12, 2014 | Reply

  10. sorularınıza gelince:
    1-acı: kesilirken yanma gibi bir acı, ama daha sonra iyileşene kadar çiş yaparken ve bir yere değerken o acıya benzer bir acı.
    2-korku: göğsünüzün içinde bir korku, oradan o ortamdan kurtulma dağlara kaçma isteği, keşke olmasa, bunu yapmasalar gibi düşüncelerin gelip gelip gitmesi, kalbinizin boşlukta uçuyormuş gibi olaması. tabii korku kaynaklı🙂 bir his.
    3-kızların etrafta bulunması: bunu asla istemezdim. zaten ilk önce odadaki kızların çıkmasını istemiştim. onların bakması utandırır, istemem.
    4-öykünün cesurca anlatılması: hatırladığım kadarıyla anlattım. hatırlamakta zorluk çektiğim yerleri zihnimde tahminle birleştirerek yazdım. ama çoğunu hatırlıyorum.
    5-Bunu bir kızla paylaşmak: Gerçek hayatta bunu bir kızla paylaşmayı düşünmem bile. ancak eşim sorarsa ona anlatırım. bunun dışında anlatmak beni rahatsız eder. ama internette bir kız sorsa onun merakını gidermek için anlatırım. sonuçta kızların sünneti merak ettiklerini ama kimseye soramadıklarını biliyorum. ama internettede olsa o kızı gerçek hayatta tanımıyor olmak, internette yüzünü görmemiş, bir daha göremeyecek, konuşmayacak bir kerelik karşılaşmış olmak şartıyla anlatırım. ayrıca ben de içimdekini döktüğüm için rahatlamış olurum🙂

    Comment by cemil | March 11, 2014 | Reply

    • çok güzel ve ince detaylı anlatımınız olmuş , hergün sıradan gibi gördüğümüz bir olay değil, erkekler için başlıbaşına gizli kalmış bir korku olduğunu düşünüyorum. o kadar güzel anlatmışsınız ki her detayı kendimde hissedebiliyorum. aradığım bu tür yazılardı. bunu bir kıza hissettirdiğiniz için teşekkür ediyorum

      Comment by saklidunya | March 12, 2014 | Reply

  11. tamam ben de sizi anladım şimdi. sünnet çocuğunun o anki korku psikolojisini algılamak ve sünnet acısının nasıl bir durum olduğunu bilmek istiyorsunuz. psikoloji öğrencisisiydiniz değil mi ? o zaman kendi deneyimimi tam olarak düz yazı şeklinde aktarmaya çalışayım:
    çişimi yaptırıp, üzerime bir beyaz uzun kıyafet giydirip beni sünnet yapılacak odaya aldıklarında zaten gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. odaya her an girecek sünnetçiyi arıyordum. odadakilerden biri elini kaldıracak olsa, veya elini cebine falan sokacak olsa hemen ne oluyor diye ona bakıyordum. odadaki herşeyi dikkatle izlediğimi iyi hatırlıyorum, her hareketi, her bakışı hissediyordum. kapı açılıp kapandığında sünnetçi mi giriyor diye pür dikkat kapıya bakıyordum. ohhh henüz değil, giren sünnetçi değilmiş. ben sünnetçiyi elinde çantası ve bıçağı olan kocaman korkunç bir adam gibi hayal ediyordum, öyle birini bekliyordum. birden biri kolumdan tuttu çekti, işte o anda ne oluyor, ne oluyoruz gibi korkuyla karışık duygular hissettim, kalbim sanki boşlukta uçuyor ve ağzımdan dışarı çıkacak gibi oluyordu. tabi ki beni kolumdan tutan kirvemdi beni kucağına oturturken odadan biri ayağa kalktı ve kirvemle benim tam önümüze oturdu. ben kapıdan girecek sünnetçiyi beklerdek meğer adam benden önce odaya gelip yerine oturmuş bile. bugün o kişiyi bir karartı, bir silüet şeklinde hatırlıyorum. kirvem beni kolumdan tutup kucağına oturtarak sünnete hazırlarken ve odadan birinin birden ayağa kalkıp bize doğru yaklaşmasıyla o an ortamla olan alakam kesildi sanki artık odadaki konuşulanları ve sesleri duymuyordum, hiç birşeyi duymuyordum, galiba gözlerim faltaşı gibi açılmıştı. aslında gözlerimi bir bezle falan kapatabilirlerdi, herşeyi açık açık görmeyebilirdim. neyse. ben adamın elinde bir bıçak falan arıyorum ama öyle bişe yok, adamın elinde bişe yok. artık saniyeleri sayıyorum, başıma gelecek bu şeyden önceki her saniye benim için bir teselli anı oluveriyor. “işte bak henüz adamın elinde bişe yok”, “daha henüz kesmeyecek”, “herhalde bakacak sadece” ama bunlar bir düşünce olarak değil de bir his olarak doğuyor içinizde sanki. sünnetçi karşımıza oturunca “acaba ne yapacak şimdi” gibi hisler kaplıyordu göğsümün içini, sünnetçinin elinin her hareketini takip ediyordum. tabii ben kıpırdama şansına sahip değildim. gözlerim hala etrafta bir bıçak arıyordu. ama yok. “ohhh demek ki henüz değil, daha var kesmesine…” ama adam elini pipiye uzatınca ister istemez bir çığlık atıyorsunuz “aaaaaaa!!!” adamın elinde bişe yok ama elini pipiye uzatması bile korkutuyor, “acaba ne yapacak, nasıl yapacak….” işte o anda bağırmayayım diye birisi ağzıma yumuşak lokumlardan tepmeye başladı, ağzım dolu olduğu için bağıramayacaktım ve kimse bir bağırtı duymamış olacaktı. ilginç bir yöntem. şimdi burada 4 acı duygusu vardı. bunları da tarif etmeye çalışacağım. Sünnetçi pipimin ucunu iki parmağıyla sıkıca tutup kendine doğru çekince yani sündürünce, bir lastiği çekip sündürmek gibi işte o an ilk acıyı duydum, sünnet acısı böylemiymiş gibi bir his kapladı içimi. tabii ki değil🙂 daha sünnet acısına var. sünnetçi kendine doğru merhametsizce🙂 çekebildiği kadar çekti, sonra gevşetip tekrar çekti, işte burada ilk kez canım yanmaya başladı. bunu anlamak için herkes kendi kulak memesini iki parmağıyla tutup bükerek aşağıya doğru çeksin, işte ona benzer bir acı, ama biraz daha şiddetli. çünkü kimse kulak memesini dayanamayacağı kadar aşağıya çekemez🙂 ama sünnetçi pipiyi sündürebildiği kadar sündürüyor, artık varın siz düşünün. bunu yapmasındaki amaç sanırım önce ne kadarını kesebileceğini anlamak, sonra pipinin uçlarını eşitleyerek düzgün bir kesim yapmak, tıpkı bir çuvalın ağzını bağlayacağımız zaman uçlarını birleştirip yukarı doğru sündürerek deste yaparız ki çuvalın ağzı düzgün bağlansın. Neyse bundan sonra sünnetçi, sünnet derisini pipi başı açığa çıkacak şekilde geri sıyırdı. iyice geriye bastırdı. bunun sebebi de pipi başına yapışan sünnet derisi varsa ayrılsın diye. bu da can yakıcıydı. bunu anlamak için herkes gözlerini Çinliler gibi çekik yapmak amacıyla parmağını gözün yanına koyup çekebildiği kadar geriye doğru çeksin, yani gözünü çekik gözlü yapsın, ama kuvvetli bir şekilde geriye iyice gerdirerek çeksin. o zaman canınız yanacaktır. o da buna benzer ama daha güçlü bir acıydı. sonra tekrar sünnet derisini ileriye doğru çekti, ama elinde hala bir bıçak yoktu. fakat elinde siyah kerpeten veya pense gibi bir şey beliriverdi. onunla sünnet derisinin ucunu kıstırıp yeniden kendine doğru çekti. işte o kıstırma anında müthiş canım yandı, öf hiç insaf yok mu bu adamda… bunun verdiği acıyı anlamak için elinizin yanındaki deriyi veya kulak memesini bir penseyle sıkıp çektiğinizi, sündürdüğünüzü düşünebilirsiniz. ama sakın denemeyin !.🙂 ve sonra kıskaçla sıkıştırıp sündürdüğü yani gerdirdiği deriyi kesiverdi. zaten gergin deriye ustura değer değmez deri koptu ve artık bir çocuk pipisi görünümünden, bir erkek pipisi görünümüne yükselmiş olan pipi serbest kalarak geri çekilip yerine geldi. böylece erkekliğe ilk adımı atmış oldunuz. sünnet derisi kıskaçta kaldı. kesimin acısı da müthiş bir yanma hissi gibiydi. mesela parmağınızı kıpkırmızı kor halindeki bir kömüre bir- iki sanıye bastırıp geri çektiğinizi hayal edin. işte onun gibi bir acı. ama bunu sakın denemeyin ! Ben bıçakla keseceğini düşürken, sünnetçi ustura ile kesti. Ama sanırım usturayı saklamıştı, en son çıkardı.
    Şimdi bu yazı biraz uzun oldu ama bunların hepsi 20-30 saniye gibi kısa bir sürede gerçekleşiverdi. Sonra mı !? tabii ki sessizlik… çünkü bu zor iş artık bitmiştir. “sonunda bitti, kurtuldum bu korkuyla yaşamaktan” gibi bir duygu içinizi kaplıyor. sonra yatağınıza konulduğunuzda ve bol şekerle tatlandırılmış kızılcık şerbeti içtikten sonra herkes sıraya girerek ziyaret ediyor hediyeler veriyor, öpüyor, para takıyorlardı…🙂
    saygılarımla…

    Comment by cemil | March 13, 2014 | Reply

    • mükemmel bir anlatımdı gerçekten . bu tür öyküleri vardır bu toplumun. bizim kızlarda ise hayali şeyler peşinde hatta vampir hikayesi yazanlar bile varken burnumuzun önündeki gerçekklikleri göremiyoruz. Hakiki bir öykü için teşekkür ederim.

      Comment by saklidunya | March 19, 2014 | Reply

  12. Madem utanma dedin.O zaman anlatayim..🙂
    Ben sunnet oldugumda 8 yasindaydim..
    Beni babam ve abim kandirmislardi..
    Sana giysi bakmaya carsiya gidelim dediler..
    Ben de annem gelmiyo mu dedim.
    Yok dediler temizlik yapacakmis…
    Neyse bende yedim tabi bu numarayi…
    Arabayla bi hastanenin onunde durdukk.
    Ben neden geldik dedimm.Abim babamin kan vermesi gerekiyo dedi..
    Bende hee dedim.O an bi rahatladim..
    Neyse babam gel Kaan dedi.
    O an basimdan asagiya kaynar sular dokuldu..
    Zannettim igne falan olucam cocuk akliyla..
    Sonra guzel bi hemsire geldi:”Canim pantolonunu cikartir misin?” Dedi.
    Ben de hayir diye bagirmaya basladim.
    Abim kollarimdan tuttu babam bacaklarimi tuttu..ben tabi bagriyorum..
    Neyse o sirada kiz kuzenlerim geldiler kamerayla…
    Meger hersey tezgahmis :((
    Neyse kuzenlerim beni o çiplak halime kamerayla cekerken hemsire bana (morfin galiba adi) igne yapti uyusturdu.. sonra kesildi sunnet bitince beni cirilciplak bi sekilde hastane koridorundan tabii koridor insan dolu gecirdiler arabaya bindik..
    Eve geldik.Ev tabi komsu dolu.
    Herkes bakalim nasil kesmisler dedi.
    Utandim ama butun kizlar da gordu yani.
    Girmeyen kalmadi..
    Cok utandim ama simdi gülup geciyorum.

    Sana cok tesekkur ederim..
    Bir kızın sunnet konusunda biz erkeklerin psikolojisini anlamasi cok iyi..
    Tesekkurler….

    Comment by Kaan TÜRK | October 12, 2014 | Reply


Leave a Reply

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

