saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

İlk orgazm ve ilk keşifler

imagesBunu yazmak konusunda çok tereddüt ettim ama parmaklarımı klavyenin ritimlerine bırakıyorum ve işte ilk cinsel dürtüleri hissettiğim anlara götürüyorum sizi.

Yaşımı tam olarak hatırlamıyorum. 5-6 yada 7 di belki. Annemin kadın günlerinde konuşulan en ilgi çekici muhabbetler cinsellikle ilgili olanlardı. Herşeyini paylaşmaktan hiç çekinmeyen bi akrabamız hem anlatır, hem şakalar yapar hemde inanılmaz kahkaha atardı. “Hişş dur sus çocuklar var” denilince ise daha bi kulak kesilirdim sanki konuşulanlara. Çünkü genelde biz yokmuşuz gibi yapılırdı. Bu yüzden bi çocuk olarak bu konu iyice bi merak konusu olmuştu bende. Yetişkinlerde olup onların hayatını ilginç ve bu kadar komik farklı kılan şey neydi? Bende yaşamak istiyordum.

Derken birgün çocukken hep yaptığım gibi merdivenleri adımlamak yerine, merdiven korkuluğundan kayarken, farklı bi hisse kapıldım. Birden içim gıdıklandı ve uyarıldığımı hissettim. O günden sonra gizli gizli bize ait olan apartmanımızın en üst katına çıkıp boş dairenin yanındaki merdiven korkuluğunda kendi kendime oyunlara başladım. Demir sert ve soğuktu ama sürtünme kuvvetiyle ısıtıyordum adeta. Bi kaç ileri geriden sonra o şeyi yeniden yeniden yaşıyordum. Hemen ardındansa bi suçluluk duygusu kaplıyordu beni nedense. Ve işin komiği bunu keşfedenin bi tek ben olduğumu düşünüyordum. Neredeyse emindim yaşıtlarımın hiçbirinin bunu tecrübe etmediğine. Belki de etmişlerdi bilemiyorum, çocuk aklı işte. Hala merak ediyorum aslında acaba varmıydı benim gibileri?

Artık dünyanın merkezini, ortasını keşfetmiştim. Sadece işemeye yaramadığını onunla eğlenceli vakitlerde geçirilebileceğini biliyordum. Merdiven korkuluklarını çıkamadığım günlerde sihirli lambayı okşaya okşaya cini çıkarmayı da öğrenmiştim artık. Ama nedense hep bi suçluluk hissediyordum sonrasında. Bu kadar erken kendimle tanışmam iyi mi oldu kötümü bilemiyorum. Cinsel ilişkide bazen o merdiven günlerini hatırlıyorum, ve diyorum ki nerdeeeen nereye :)))

June 5, 2013 - Posted by | KADINSI HİKAYELEYELER | , , , , ,

5 Comments »

  1. Kadın olupta böyle bir cesareti yazdığınız için tebrik ederim, saçmasapan bişeyle karşılaşacağımı sanmıştım,beni yanılttınız bu yüzden yazma gereği duydum. Kızların kendini keşfetmesi hakkında hiçbir kendi yazısı yok ve bu konuda bir araştırma da yok. Ben de kendi uyanışımı anlatayım belki bizden sonra yazanlar olur banyo yaparken banyo duşunu oraya tutmuştum,bu oyun hep hoşuma gitmiştir. Hemde yıllarca, sanırım orgazm değildi ama uyarıldığımı anlamıştım ve 7-8 yaşındaydım.Bunu hiçbir zaman açıklamak aklımdan geçmemişti. Bu bir oyun olarak sürdü ilk kez orgazmı da bu şekilde ögrendim ama ,orgazm olmayı ögrenmemem birrkaç sene sonraydı yani ergenlik öncesi kızlarda orgazm mümkün oluyor. erkekler gibi ergen olmak gerekmiyor. Takipçiniz olacağım …

    Comment by gulsu | June 9, 2013 | Reply

    • Kadın olmak ve kendini tanımak, keşfetmek güzel birşey. Benim bu paylaşımları yapmamın sebebi de hem karşı cinse hemde hemcinslerimize aslında kadınların ne istediğini, ne hissettiğini dilim döndükçe anlatmaya çalışmak. Hep yakınırız, erkekler bizi anlamıyor diye. Acaba biz onlara ne kadar açıyoruz dünyamızı? Hep ıssız ve gizemli bi ada gibi biri gelip bizi keşfetsin diye bekliyoruz. Biz, yani kadınlar, kendimizi bilmezsek, anlamazsak ve anlatamazsak, elbette erkeklerden de daha fazlasını bekleyemeyiz. Bloguma yapacağınız paylaşımlar da bu noktada faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Yorumunuz ve paylaşımınız için çok teşekkür ederim, sağlıcakla ve takipte kalın😉

      Comment by saklidunya | June 9, 2013 | Reply

  2. Reblogged this on cinseldusunce and commented:
    kadınsı ilk hikayeler ilgi çekiçi, aslında Türk kadınının ilk cinsel uyanışının kaç yaşında başlayabildiği ile ilgili büyük bir değer,gerçek yaşamınızdan gizli bir kesit bize yaşattınız. cesaretiniz tebrik ederim

    Comment by cinseldusunce | August 31, 2013 | Reply

  3. Bende 6 yaşındayken birşeyler yapmıştım ve halla yapıyorum nedense kızlığım bozuk değil bozarsam ne olur ?

    Comment by Gizem | December 18, 2013 | Reply

    • bozmak yada bozmamak sizin kendi elinizde olan birşey, de dokunmak okşamakla bekaret bozulmaz. Çocuklukta geçmiş olaylar ,sizde anınız varsa burada yazabilirsiniz,illa ki isminiz olması gerekmez. Yazmak güzel şey ,herkesin yazamadıgını yazmak ,cesaret etmek demektir.Hayatın kendisidir. ölü bir insanın enerjsi yoktur.

      Comment by saklidunya | December 19, 2013 | Reply


Leave a Reply

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

