saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

Kadınlar ve Göğüsleri

nickiminajBir keresinde erkek arkadaşıma sormuştum. Yürürken -ingilizce adıyla- “toplarınız” sizi rahatsız etmiyor mu? Cevabı şu olmuştu, “Göğüsleriniz sizi nasıl rahatsız etmiyorsa bizi de onlar etkilemiyor. Peki sahiden gögüsler bir kadın için ne ifade eder, anlamaya ve anlatmaya çalışalım.

Kızların ergenliğe girmesiyle birlikte vücutlarındaki en önemli değişiklik göğüslerinin belirginleşmeye başlamasıdır. Kimisinde hızlı bir büyüme görülürken kimisinde sadece belirginleşme kaydedilir. Bu dönemde kızlar genellikle göğüslerini saklama eğilimindedir çünkü hala onları kendilerine ait birşey hissetmez ve kısmen utanırlar. Hatta çoğu ergen kız vücutlarını kamburlaştırıp göğüslerini içeri çekmeye çalışır. Fakat bunun onların vücut eğrilerini bozmaktan başka bir işe yaramadığını söylemekte fayda var. Onlara tavsiyem badi tarzı küçük beden sütyen takarak bu şeylerin varlığına bir an önce alışmaları olacaktır. Ayrıca bu dönemde dikkat edip göğüslerine herhangi bi darbe almamaları da önemli.

Anatomik olarak göğüs büyümesinin 22 yaşına kadar devam ettiğini okumuştum. Elbette bu dünyanın sonu değil dışarıdan müdahaleler, masaj ve doğum gibi olaylarla da göğüslerin büyümesi söz konusu. Bu sebeple “şu yaşa geldim hala göğüslerim küçük” endişesine kapılmayın derim. Çünkü herşey herkese yakıştığı şekliyle veriliyor. Ayrıca şunu da unutmamak ta fayda var küçük göğüslü olmak değil büyük göğüslü olmak sorun.

Elbette büyük göğüsler daha ilgi çekici olabiliyor ama küçüklerin de daha sexy olduğu şüphesiz. Büyük ya da küçük her kadın göğüsleriyle mutlu mesuttur diye düşünüyorum. Pazarda yada iç çamaşır mağazasında onlara sutyen ararken bile gizliden bi zevk duydukları şüphesiz. Fakat sıcaklarda bazen terleyip can sıkıcı olabiliyorlar, bu yüzden pamuklu çamaşır giyilmesini öneririm.

Göğüs sağlığı açısından da arada bir masaj yapmak ve doğru çamaşırı kullanmak gerekmekte. Bir de mümkünse gece yatarken sutyeninizi çıkararak uyuyun. Onları kafese kapatarak iyilik etmiş olmazsınız, rahat ettiğiniz ortamlarda salıverin gitsin derim🙂 bu yüzden eve geldiğimde fırlatıp attığım şeylerden biri de odur. Hatta bazen askılığım çeşitli renk ve ebatlarda sutyenlerle dolabiliyor. Onları orda unutup misafirlere de sergi yaptığım da olabiliyor. Kısaca bizi erkeklerden farklı yapan şeylerle özel ve güzeliz! Fakat şunu da merak etmiyor değilim. Yabancı erkeklere temastan olabildiğince kaçındığım için fazla bi tecrübem ya da bilgim de yok. Acaba bir erkeğe sarıldığımızda göğüslerimizi hissetmek onları nasıl etkiliyor ya ada bu durumun farkında olmuyorlar mı? Okuyanlardan cevaplayan olursa sevinirim.

June 12, 2013 - Posted by | KIZLAR HAKKINDA | , , , , ,

3 Comments »

  1. yorum mu istiyorsun al sana yorum😀 ;

    erkekler bir kızla sarıldıklarında onun göğsünü hisseder tabi ki, üstelik bu onları çok ufak da olsa heyecanlandırır, tahrik eder. hele bir de eline, koluna, sırtına “kazara” yaslarlarsa…

    benim önceden part-time çalıştığım bir fast-food mağazasında (en büyük 3 mağazadan biri adını vermicem, gerçi versem de bişey olmaz ya, neyse) biraz yukarıda olan hamburger kutusunu almak için sırtıma yaslayan bir kız vardı. her seferinde yaslaması için beklerdim (abazalık ile karıştırmayalım, lütfen) mesela, başka biri de ben onun önündeki tezgahtan bir şey alırken eri çekilmezdi hiç. her 3-4 seferde bir tesadüfen elim çarpardı.

    ya da okulda (üni.) koluna kopya yazan kız da ön-koluma yaslıyordu. bilerek “ya bi çek şunları” diye elimin tersi ile hafiften itmiştim.

    neyse velhasıl kelâm, sanırsam kızlar da “yaslamayı” seviyor. bu son paragrafta söylediğim kız, benim bunu demem üzerine “ufff” dedi sadece belki ufak bir tebessümle hatırlamıyorum. ama terslemedi ondan %10000 eminim. üstelik bu kız durduk yere bana göğüs-bel-kalça ölçülerini söylüyordu. sanırım bu da arada yüzüne karşı ona “asılmam”dan ötürü…

    Comment by K | April 16, 2014 | Reply

    • sanırım haklısınız. yorumunuz için teşekkürler. konuyu benden önceki kız açmış . ben sadece yorumlara cevap veriyorum şimdilik.

      Comment by saklidunya | April 22, 2014 | Reply

      • “haklısınız”dan farklı bir cevap bekliyordum😀 neyse sağlık olsun😀

        Comment by K | April 23, 2014


Leave a Reply

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

