saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

BEKARETLE İLK İMTİHAN

Dc8Daha yedi yaşındaydım o dönem şimdi ki gibi yayınlanan programlar için falanca yaşa uygundur ibaresi yoktu. Hoş olsa da kim takıyor bunu o da ayrı mesele. Neyse uzun lafın kısası oda da yalnız oturmuş tv’de bir  türk filmi izliyordum. Filmde bir kız, bembeyaz gelinlikler içinde telli duvaklı düğün yerine geliyor. O zaman bile zevk alıyordum bu görüntüden. Yaş kaç olursa olsun her kızın rüyası bu.

Akabinde gerdek gecesi yaşanıyor, daha doğrusu yaşandığı söyleniyor. İlk defa bu kelimeyide burada duyuyordum ve bir anlam çıkarmaya çalışıyordum bücür halimle. Fakat damat bey acayip sinirli, kırıyor döküyor, herkesi birbirine katıyor. Kızımız ağlıyor. Bunların sebebini  anlamayan ben daha çok focuslanıyorum filme ve olacaklara. Kayınpederine gidip “Kızınız kız değil.” diye haykırıyor. İşte o an bende ki  tüm devrelerin yandığı andır. Aklımda deli sorular. “Kızın kız olmaması ne demek ?” ,”Kız erkek mi ?”. Hayır bu olamaz kızın memeleri var görüyorum diyordum birde kendi kendime. Kafam allak bullak olmuşken odaya annem geldi.

Annemden hiçbir şeyi saklamazdım ve çekinmezdim. Beni böyle şeylerle korkutmamasının neticesiydi bu. Rahattım ve benim arap saçına dönen beynimi düzeltecek tek kişi annemdi. Ve bomba soruyu sordum. “Annem kızın kız çıkmaması ne demek ?”. Annemin yüzü şaşkın bir ifadeyle kaplanmıştı hemen hararetli saatler yaşanan filmin oynadığı tv’ye baktı. Benim kafa karışıklığımı başka yerlerden çözmeye çalışmamam için beni karşısına oturup anlatmaya başladı.

“Kızım, çocuk olabilmesi için erkeğin çükü kızın kukusuna girer. Eğer kız ilk defa bunu yapıyorsa küçük bir kan gelir kukusundan. Yok daha önce yaptıysa gelmez. Bu gelen kana kızlık kanı denir. Bu filmde ki kız daha önce yapmış ondan kız değil.” Annem nasıl olurda bu kadar basitçe açıklayabilmişti bana. Bunu duyduğumda kendimi çok büyümüş gibi hissetmiştim. Ve saklamam, korumam gereken bir şeyin yani kızlık zarının olduğunu anlamıştım. Onu korumazsam sonum o kızın finali gibi olabilirdi, ölebilirdim. Minik beynime bunlar işlendi. Daha önce dokunmaktan korkmadığım kukuma yaklaşamaz olmuştum. Aynı anda hem kadınlığımın farkına varmıştım hem de kaybettiğimi idrak etmiştim. Bu kısıtlı hayata ilk adımım, ilk imtihanımdı. Bu imtihan şekil değiştirip defalarca karşıma gelecekti ama bunu o zaman bilemezdim.

September 2, 2013 - Posted by | KADINSI HİKAYELEYELER | , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

