saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

GENÇ KIZ OLUŞUM

adtKızlığa erken geçtim ben, Yaşım henüz  12 ydi  Ailem muhafazkar, bazı şeylerin anneden kıza öğretilmesi gerekirdi,   2nci annem olduğu için bazı şeyleri soramadım utandım.

Bir gün sabah uyandığımda oramda , apış aramda kan damlaları oluşmuş, iç çamaşırımı korkuyla değiştirdim.  Yıkadım. içime korku şaşkınlık girmişti.  Apış aramdaki kan  sadece ilk gün değil ertesi gün ,sonraki gün de  devam etti.  Ama ilk gördüğümde Aman allahım napıcam ben bu bir hastalık olmalı geçer diye düşündüm.Daha önce oradan sadece çişimi yaptığım bir yer olarak biliyordum. Kan kafamı karıştırmıştı,  İlk bulabildiğim aklıma gelen şey   Peçete  olmuştu, peçeteyle sildim ama  ,durmuyordu ki   zaman zaman peçete koymam gerekiyordu.   Peçeteleri gizli şekilde çöpe atıyordum  herkes görmeden. Çünkü utanıyordum kendimden. Tuhaf bir his anlatılamaz. 2nci annem  Bir gün Taşırken düşürdüğüm bir peçeteyi yerde bulmuş olayı anlamıştı. Annem bana artık ped kullanmam gerektiğini , bunun peçeteyle düzelmeyeceğini söyledi. Adet kanaması olduğumu o gün dahi bilmiyordum. hazırlıklı değildim ki.  Annem gitti ve bana göre bir ped marketten aldı. bunu nasıl çamaşırımın içine koyacağımı öğretti.  1 tanesini koydu. Utanmıştım ama bu sorunumu utanarak çözmüştüm. Babaannem bizim kadın kısmının  15 yaşında  adet gördüğünü söylediğinde ben aslında çoktan olmuştum. Bunu duyduğumda da biraz utandım. Halbuki ben olmuştum hemde düşündüklerinden de erken demekki ailenin kadınları diye birşey yokmuş.

Bir erkek adet görseydi acaba ne hissederdi ? bunlar tabii ki yıllar sonra aklımdan geçen şeyler oldu.  Ama ben korku ve şaşkınlık geçirmiştim.

(rapunzelHTC   konya  )

September 4, 2013 - Posted by | KADINSI HİKAYELEYELER | , , , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

