saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

İLK DOKUNUŞ

evlilikte_masturbasyon(1)Kendimle ilgili ilk keşfimi altı yaşında yaptığımı hatırlıyorum. O yaşta çocuktum fakat TV’deki öpüşme sahnesi beni etkiliyordu ister istemez. İçime ılık ılık bir şeyler akıyordu hiçbir şeyin farkında olmasam da. Bir akşam yatağa yatmış, film izlerken güzel bir öpüşme sahnesine şahit oldum. Oda da kimse yoktu. Aşağında bir şeylerin hareketlendiğini hissettim. Ve elimi küloduma sokup neler olduğunu ve olacağını keşfe çıktım yavaşça. Dokundukça hoşuma gidiyordu. Dokundukça ısınıyordu. Ve dokundukça yetmiyordu daha fazla istiyordu altımda duran ve işemekten başka ne işe yaradığını bilmediğim kukum. O ıslandıkça ben heyecanlanıyordum ve keyif veriyordu ve parmak uçlarımda idrardan farklı bir koku vardı, değişik esrarengiz bir koku. O zaman neden olduğunu anlayamazdım bu ıslaklığın.

Ve ben dokundukça isteyen kukuma bir çare bulmalıydım. O telaşla gözüme bir parmak boğumu kadar burnu olan plastik oyuncak bebeğim geldi. Koltuğun üzerinde duruyordu. Bir hışımla onu kaptığım gibi bacak arama soktum. Burnu tam zevkin arttığını keşfettiğim yere (klitoris) dayadım. Baskı uyguluyor gidip geliyordum. İçimdeki zevk derinleşti, artık beni yatakta kıvrandırıyordu. Bu ne kadar harika bir şeydi. Ve sonuna gelip kaslar gevşeyince acayip bir yorgunluk hissetmiş ve rahatlamıştım. Oyuncak bebeğimle gözgöze gelince ise pişmanlık duygusu kaplamıştı içimi. Sızıp uyuya kalmıştım çocuk vücudumla yanımda bebeğimle. Ve onu birçok kez daha şahit ettim doruklarıma daha sonra. Yol arkadaşım olmuştu.

Keyifli günler dilerim.

Rumuz  : İyilik Perisi

September 11, 2013 - Posted by | KADINSI HİKAYELEYELER | , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

