saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

ilk ağda macerası

agdaadefalarca düşündüm gitmeden önce ,kuaföre gidip yoldurayımmı yoldurmayımmı diye.utanıyorum

Kadın görcek oramı,  ay birde pozisyodan pozisyona . Kuaförlerde kadın dilinde  Komple ağda demek orası da dahil yani, orası  .şey işte anlayın ayıp yer.

Sokuyorlar bir odaya .Yok domalma yanaklarını dudaklarnı sağa çek diyor sola yüzüm kızardı. Bir bakış atıyor…

Oralarım  bir yanıyor acıdan. Kadın olmak böyle bişey nasıl bir acıdır. Caaart çektıkce resmen damla damla ter akıyor.Hemde ne acı hem yoluyor. Kadın kendi yoluyor  hemde  tuturuyor sana zaten alırken yorluyorum.ortak oluyorum kendimi  aldırma işlemine.

Bana demezmi bir erkekten duymadığım o kelimeyi , domal dön arkaya ” şaşırdım .. ”ayır kıçını ikiye”. Bömböm baktım. Sanki epilasyon uzmanı değil.

Ayırsana diyor, ayırdım nefesim kesildi.ilk kez yaptıracağım diyorum.  Aç diyor utandım…açmıycam, Açsana diyor

benimkide aynı nolacak diyor. Çığlık çığlıga canım acıyor kasma diyor.

Nasıl kasmayım müzik açıyorlar ben giderken bağrışlarımdan .Diğer müşteriler duymasın diye.
Kadın demezmi benimkide aynı bişey olmaz ben domalma pozisyonunu seviyorum rengim attı .Bir gülüşme çekiyor.içerde saç yaptıran kadınlar gülüşüyor .. Oh bitti utancımdan ölüyorum .
Yolunmuş tavuk gibi oldum. Herşey güzel olmak için.

yazan :lexiys

March 9, 2014 - Posted by | KADINSI HİKAYELEYELER | , , , , , ,

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

The (Mis)Adventures of lendenpen

We've Got the Dreamer's Disease

saklidunya

kız gözüyle bakış açısı

cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

%d bloggers like this: